پاورپوینت آشنایی با شرکت هواوی

دسته بندي : مدیریت » مدیریت بازار
دانلود پاورپینت با موضوع آشنایی با شرکت هواوی،
در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تاریخچه شرکت:
هواوی شرکتی چندملیتی فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید و عرضه دستگاه‌های هوشمند از سال 1987 توسط رن ژنگفی، مهندس سابق ارتش آزادی‌بخش خلق چین، فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت محصولات خود متناسب با تمامی اقشار، منازل و سازمان‌ها و با استفاده از تکنولوژی‌های نوین دنیا طراحی می‌کند. برند هواوی تا کنون 188000 نفر کارمند را با فعالیت در 170 کشور و ناحیه جهانی در اختیار دارد و به بیش از 3 میلیارد نفر در سطح جهان خدمت‌رسانی می‌کند.

مالکان هواوی چه کسانی هستند؟
هواوی به عنوان شرکتی که متعلق به کارمندان خود است، بواسطه اتحادیه سرمایه‌گذاری و هلدینگ با مسئولیت محدود خود و با اجرای طرح سهامداری کارمندان، در حدود 96768 کارمند سهام‌دار را شامل می‌شود. شایان ذکر است که این طرح تنها مختص کارمندان است و سایر شرکت‌های دولتی و خصوصی خارج از هواوی در آن سهیم نیستند.

مدیران هواوی

سیستم مدیریت هواوی یک سیستم کاملا شفاف است. در این سیستم ابتدا کارمندان سهامدار 115 نفر را به عنوان نمایندگان خود در قالب کمیسیون نمایندگان جمع‌ می‎کنند، این کمیسیون رئیس هیات مدیره و 16 نفر دیگر را به عنوان سایر اعضای هیات مدیره انتخاب می‌کنند. اعضای هیات مدیره وظیفه انتخاب چهار نفر قائم مقام و 3 نفر مدیر اجرایی را بر عهده دارند.

3 قائم مقام هر کدام به نوب اداره فعالیت‌های شرکت را بر عهده خواهند داشت. شایان ذکر است که شخصی که شرکت را اداره می‌کند همزمان در مقام ریاست هیات مدیره و کمیته اجرایی نیز خدمت می‌کند.

هیات مدیره به عنوان بالاترین نهاد مسئول فعالیت‌های شرکت فعالیت‌ها و استراتژی‌های شرکت را راستای رضایت مشتریان تصمیم‌گیری می‌کند.

گفتنی است که رئیس هیات مدیره، ریاست کمیسیون نمایندگان را نیز بر عهده دارد، کمیسیون نمایندگان، مهمترین نهاد تصمیم‌گیرنده هواوی بوده و تصمیمگیری در رابطه با موضوعاتی چون توزیع سود، افزایش سرمایه، انتخابات هیات مدیره و هیات نظارت بر تصمیم‌گیری بر عهده اوست.
دسته بندی: مدیریت » مدیریت بازار

تعداد مشاهده: 3965 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: PPT

تعداد صفحات: 32

حجم فایل:151 کیلوبایت

 قیمت: 52,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش