تحقیق مهندسي محيط زيست

دسته بندي : علوم انسانی » جغرافیا
دانلود تحقیق با موضوع مهندسي محيط زيست،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه
مهندسي محيط زيست درسي دو واحدي كه در رشته عمران – عمران ارائه شده است. در ابتدا فكر مي كردم درس بي فايده يا جالبي نباشد. ولي هر چه از زمان گذشت به آن علاقه مند شدم و تصميم گرفته ام درمورد مهندسي محيط زيست تحقيق نمايم.
در نتيجه با الهام گرفتن از طبيعت و تاريخ و منطقه زندگي خود شروع به نگارش نمودم، هر چه از نوشتن گذشت فهميدم براستي چه بر سر محيط زيست آمد و اكنون فكر ميكنم درسي مهم و لازم مي باشد كه بايد همه رشته هاي تحصيلي از آن اطلاع داشته باشند. آري انسانها بايد بياموزند كه طبيعت را آلوده نكنند و فضاي زندگي ديگر موجودات زنده را تنگ و نفس گير نكنند.
اميد است همه عزيزاني كه مطلب نوشته شده را مي خوانند، خصوصاً استاد گرامي جناب مهندس رضائي برنواقص آن خرده نگيرند و آن را به حساب كمي اطلاعات محيط زيست اينجانب بداند. باتشكر و سپاس از همه دلسوختگان علم محيط زيست.

 پيدايش زمين
دانشمندان‌و‌محققان پس‌از‌تحقيقات طولاني‌به‌اين‌نتيجه‌رسيدند‌كه‌زمين‌درابتدا بوسيله نيروي دافعه و انفجار بشكل قطعه مذاب‌و‌گداخته از خورشيد جدا‌و به فضا پرتاب شد، و‌شروع به حركت‌در منظومه شمسي‌كرده است.بخار‌فراواني‌اطراف زمين‌رافرا‌گرفته و‌سبب بارش‌باران هاي سيل‌آسا شده و در نتيجه حرارت زمين بتدريج كمتر شده و‌قشر‌جامدي پيدا گرديد. بواسطه همين باران بود كه علفها و گياهان شروع به رشد در سطح زمين كردند ...


دسته بندی: علوم انسانی » جغرافیا

تعداد مشاهده: 6878 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:134 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.